ني ني ناز مامي ني ني ناز مامي ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ني ني ناز مامي از راه رسید!! هوراااااااا

دلم برات تنگيده ني ني ...

1390/2/19 10:30
نویسنده : مامي فریبا
4,827 بازدید
اشتراک گذاری

حاشيه 

سلام ني ني ناز توپولي مامان                ني ني

خوبي گلم؟ دلم خيلي هواتو كرده بود.مي خواستم يه كم با هم حرف بزنيم. نمي دونم اين روزا خوب غذا مي خوري يا نه ! هرچي دلت خواست يه اس ام اس بده به باباكه برات بخره باشه؟ آفرين ني ني نازني ني

 ني ني آخه مي دوني مامي جونت گوشيشو خاموش كرده تا وقتي هم كه شما بياي خاموشه چون واست ضرر داره جوجه نوك طلا!!

 ني ني ناز توپولي مامي

ني ني دوست دارم تو هم مثل اين ني ني لوپات توپولي باشه تا من گازگاز بخورمشون. هي بوست كنم هي گاز بگيرم اي جااااان چه خوشمزس به به !!

ني ني  البته همشو كه نمي خورم يه كم هم واسه بابي جونت نگه مي دارم اونقدم شكمو نيستم كه آخه!!!

الهي مامان قربون ماشين بازي كردنت برهههههههه بازي ني ني

ني ني بابي هم سلام مي رسونه يه عالمه ماچ آبدارم برات فرستادني ني

بوس          ني ني

حاشيه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فهیمه
22 اردیبهشت 90 19:01
آیا می دانید كودكان با گریه های مختلف خواسته های خود را اعلام می كنند؟ آیا می دانید هرگریه خاص كودك نشان دهنده یكی از خواسته های اوست؟! آیا می دانید هر گریه کودک نشان دهنده یکی از خواسته های اوست ؟ مترجم گریه کودک نفوذ به دنیای پر رمز و راز کودکان پرفروشترین محصول در ارتباط با كودكان در سال 2009و2010 بهترین محصول برای مادران شاغل قیمت: 4,000 تومان
شقایق
30 اردیبهشت 90 0:50
سلام فریبا جوووون
امشب کلی حال کردم. چون امدم وبلاگتو باز کردمو 3 تا پست جدید دیدم.
به آبنباتت سلام برسووون
مواظبش باش