ني ني ناز مامي ني ني ناز مامي ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ني ني ناز مامي از راه رسید!! هوراااااااا

لذت داشتن ني ني

1390/2/15 9:16
نویسنده : مامي فریبا
1,866 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comسلام به ني ني ناز مامي niniweblog.com

niniweblog.com

نمي دوني چقدر خوشحالم كه توي دلم هستي و داري روز به روز بزرگتر و خوشگلتر مي شي و ماماني هم داره واسه ديدن روي ماهت ثانيه شماري مي كنه!! زود زود بزرگ شو زود بيا بغل مامي.

بابي هم واسه دیدنت بی تابی می کنه!!niniweblog.com 

 niniweblog.com

                                                                     لالا لایی لا لا لا  

  عاشقتم ني ني هوشگل من
                                                        قند عسل مامي 

                                                                                        لوپ لوپ مامي              
niniweblog.com

                                                                                

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نگين
5 اردیبهشت 90 9:40
سلام مامي جان.

اتفاقا ني ن يمنم تو راهه .

البته فكر چند هفته ايي از ني ني شما كوچيكتر باشه . چون هنوز واسه سونو دكتر نرفتم.


سهیلا شیطون
5 اردیبهشت 90 18:36
لالالالا گل مريم فداي تو مي شم هر دم لالالالا گل نازم خودم رو من فدات سازم لالالالا گل ياسم تموم عمر به پات وايسم لالالالا گل مينا به عشق توست چشام بينا لالالالا گل شب بو تويي خوشرنگ تويي خوشبو لالالالا گل گل پونه بابات مياد زودي خونه لالالالا گل لادن همه خوبي به تو دادن لالالالا گل نعنا فداي اون قد رعنا لالالالا گل لاله دوست داريم من و خاله لالالالا گل چايي دوست داريم من و دايي لالالالا گل زيره چرا خوابت نمي گيره؟ لالالالا گل خشخاش بابات رفته خدا همراش بابات رفته سوي كرمون تويي درد مرا درمون لالالالا گل فندق جهازت هست توي صندوق لالالالا گل سرخم مبادا تو بشي سر ،خم لالالالا گل سنبل عزيز من تويي چون گل لالالالا گلم هستي عزيز اين دلم هستي