ني ني ناز مامي ني ني ناز مامي ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ني ني ناز مامي از راه رسید!! هوراااااااا

دهمین هفته زندگیت مبارک نی نی ناز

1390/2/14 10:15
نویسنده : مامي فریبا
1,333 بازدید
اشتراک گذاری

حاشيه

سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت ني ني ناز

خوبی مامی جونم؟ چه خبرا؟ اوضاع خوبه؟ خداروشکر. من و بابی هم خوبیم. دلمون خیلی واست تنگ شده. نی نی ناز مامی دیگه کم کم داری بزرگ می شی.٢ روز دیگه میری تو هفته یازدهم.تا آخر هفته دهم انگشتای دست و پات قابل تشخیصه و پلک هات تشکیل می شه ولی تا هفته 25-27 بسته میمونه.گوش خارجی و لب بالاییت کامل می شن و دستگاه تناسلی خارجی ظاهر می شه. سایز نی نی نازم  تو این زمان بین 27-35 میلی متره و 4 گرم هم وزن داری جیگرمامی                                                             شادي   هوراااااا    شادي

ماميقربونت برم كه داري خاله بازي مي كني ني ني 

دیروز تو شرکت با گوشی ضربان قلبت رو گوش دادم. وااااای الهی قربونش برم من مثل قلب گنجشک توپ توپ میزد عزیزم.نمی دونی چه لذتی برام داره که یه موجود زنده تو دلمه و هر روز و هر جا با منه و صدامو میشنوه.الهی قربونت برم عسل مامی  ني ني و مامي

هرچی دلت خواست بخوری به مامی بگو تا به بابی بگم واست بخره ملوسم باشههههه؟!!!آفرین نی نی ناز  خودم.آخ که نمی دونی چقدر دلم می خواد اون لوپاتو گاز گاز بخورم مامی! نترسیا آخه من لوپاتو دوست دارم پس زیا زیاد غذا بخور زود بزرگ شو بیا پیشم تا بخورمت پیشی ملوس مامی. ماميني ني   الان ميام مي خورمت    ما مي

مواظب خودت باش دست به اجاق گاز و برق نزنیا جییییییییزه !! به قول عرشیا پسر دائیت:" خطر داره" جیگرماميمامي

عشق ماميماچم به لوپت عشق مامي

حاشيه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)