ني ني ناز مامي ني ني ناز مامي ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ني ني ناز مامي از راه رسید!! هوراااااااا

درد دل مامی

1390/2/12 11:09
نویسنده : مامي فریبا
1,388 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام نی نی گلوی من  niniweblog.com

خوبی عسیسم؟ منم هی بد نیستم.راستش این روزا زیاد حالم خوب نیست و نمی تونم آشپزی کنم چون بوی غذا حالم رو بد می کنه و همش ضعف می کنم و خودمو با میوه و نون پنیر و شیر موز و اینجور چیزا سیر می کنم .آخه کسی نیست که بهش بگم واسم غذا بپزه به بابی جونم که نمی شه بگم زشته.بیچاره بابی! مجبوره غذاهایی روکه من از شرکت میارم بخورهniniweblog.comدلم واسش میسوزه.

آبنیاتم واسه مامان که جز تو و بابی امیدی نداره دعا کن که زود حالم خوب بشه و بتونم مثل قبل غذا بخورم که تو هم گشنه نمونی مامی جونم باشه؟

مواظب خودت باش نی نی ناز

                                                 niniweblog.com اینم چند تا باد کنک واسه آبنبات مامی

لا لا لا لا   گل مامی                     چشات بستس توی خوابی 

                                              شب بخیر ملوسم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
9 اردیبهشت 90 14:50
سلام امیدوارم این چند روز سخت و به سلامتی سپری کنی و هر چه زودتر بتونی به نی نی و مامان نی نی و بابای نی نی برسی
فاطمه(به دنیا خوش امدی)
11 اردیبهشت 90 16:51
سلام،منم مثه شما تازه کارم،توی وبلاگم منتظرتونم!!!