ني ني ناز مامي ني ني ناز مامي ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ني ني ناز مامي از راه رسید!! هوراااااااا

آزمایشگاه و کله پاچه!

1390/2/9 18:51
نویسنده : مامي فریبا
1,466 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 

سلام پشمک مامی    niniweblog.com

 

خوبی؟ حالت خوبه؟ ببینم اونورا هم یارانه اومده؟!!! اینجا که پدر ما دراومده تو این گرونی و قبض های سنگین!!

niniweblog.comامروز خیلی دلم گرفته بود. انگار که واقعاً هیچکس رو ندارم تو این دنیا!!!ولی وقتی به تو فکر می کنم امیدوار می شم چون می دونم وقتی بیای دیگه تنها نیستم و همیشه پیشمی. ایشاا...    دیروز رفتم آزمایش خون دادم واسه چکاپ. ١٢ ساعت ناشتا بودم و حالم خیلی بهم می خورد از گشنگی ولی وقتی به کله پاچه و زبانی که بابی جون خریده بود واسه صبحانه فکر می کردم آروم می شدم آخه من زبان خیلی دوست دارم. خلاصه آزمایش دادم و بدو بدو رفتم خونه . دیگه داشتم از گشنگی غش می کردم. دیدم بابی جون سفره رو چیده و کله پاچه هم رو گاز داره قل قل می کنه . نشستم سر سفره و بابی جون سهم منو ریخت تو ظرف. منم دولوپی افتادم به جونش آی خوردم!!!

niniweblog.com

جات خالی!البته تو هم بی فیض نموندیا ناقلا به تو هم می رسید مگه نه!!؟ خلاصه در حد انفجار خوردم و سیر که شدم از بابی جون یه تشکر جانانه به خاطر صبحونه مشتیش کردم. niniweblog.com

بعد با هم یه چایی خوردیم.niniweblog.com

مامی و بابی خیلی دوست دارن ملوسکم عاشقتنniniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)