ني ني ناز مامي ني ني ناز مامي ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ني ني ناز مامي از راه رسید!! هوراااااااا

روز مادر و تولد مامان فریبا

1390/3/4 9:24
نویسنده : مامي فریبا
1,805 بازدید
اشتراک گذاری

         تولدتولد                        

صبح به خير قند عسل مامانمامي و ني ني

تولذحالت خوبه؟  شب خوب خوابيدي ؟ خدارو شكر. مامانم خوبه .البته خوب خوبم كه نه يه كمي سرماخوردم و گلوم اوضاش خوب نيست ولي دارم كم كم خوب مي شم نگران نشيا ني ني نازم! باشه؟ قربونش برم.

                                                           تولدتولدتولدتولد

تولذراستي ديشب همه دور هم جم بوديم و به مناسبت روز مادر و تولد من يه جشن كوچولو گرفتيم. مامان جونت هم كلي كادو گرفت. يه لباس خوشگل كه مادر جون خريده بود. يه بلوز خوشگل و يه روسري خوشگل كه بابي جونت واسم خريده بود با يه كارت پستال خيييييلي خوشگل. يه بلوز خوشگل ديگه هم كه زندايي اعظمت خريده بود. دست همشون درد نكنه واقعاً شرمنده كردن همگي.

هديهمامانيبوسمامانيهديه

پسر دائيت عرشيا هم كه نگو شيطونكم چه ذوقي مي كرد كه تولده و مي خواد شمع فوت كنه. اومد بغل من نشست و با هم شمع هارو فوت كرديم و همه دست زدن و من و عرشيا دوتايي كيك رو بريديم. بعد آهنگ تولذت مبارک رو خوندیم

                                          تولدتولدتولدتولد 

تولذو  دائي مسعودت يه آهنگ گذاشت از گوشيش و عرشيا بلند شد و شروع كرد به دويدن و رقصيدن و كلي مارو خندوند.

عرشيانا نايعرشيا

تولذبابا جونت هم همش سربه سر عرشيا ميذاشت و ما هم مي خنديديم. خاله جون سهيلا هم كه دستش درد نكنه از همه اين لحظات شيرين فيلم گرفت تا يه يادگاري موندني براي هميشه داشته باشيم. خاله الهام هم خونه نبود رفته بود خونه آراز اينا آخه تازه از بيمارستان مرخصش كردن. ايشا... زود خوب بشه.آمين

تولذاميدوارم كه به ني ني توپولي منم خوش گذشته باشه و سال بعد من و تو بابي سه تايي تولدامونو جشن بگيريم.

تولذببينم جديدنا خيلي بهت داره خوش مي گذره ها!! آخه ماشاا... اشتهات خوب شده و مامانيت هر چي مي خوره سير نمي شه!!!!مثل اين ني ني هوشگل داري همينجور دولوپي مي خورياااااا؟

 

تولذماماني يه وقت نتركيا!!! آروم آروم بخور همش مال تواااا نوش جونت گوشت رونت جييييييييييگر!! بخور زود بزرگ بشي بياي پيشم تا اون توپولياتو من گاز بگيرمو بخورم! باشه؟!!! فدات بشم من عسلكم. خيلي دوست دارم و دلم داره واسه اومدنت لحظه شماري مي كنه .

مامامي

ايشاا... همه ني ني ها و تو صحيح و سالم بياين تو بغل مامانياتون.

مواظب خودت باش گلكم.

                          تولد                                                            تولد

 

تولد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)