ني ني ناز مامي ني ني ناز مامي ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ني ني ناز مامي از راه رسید!! هوراااااااا

دلم واست قد دم مورچه شده!!!

1390/2/8 8:25
نویسنده : مامي فریبا
1,240 بازدید
اشتراک گذاری

جداكننده متن

سلام عسلک مامیني ني

خوبی گلم؟ جات گرم و نرمه؟ سردت که نیست؟ فکر نکنم که سردت باشه چون مامی امروز دوتا شلوار پوشیده . آخه یه دفه هوا خیلی سرد شد.مامی از صبح که اومده سر کار داره یخ میزنه.ولی عیب نداره مهم اینکه لوپ لوپم جاش خوبه و  سردش نیست.مگه نه!!!   

گلدون

راستي يادم رفته بود بهت بگم امسال نوروز90 رو  باهم تحويل كردينوروزم يعني مامي و لوپ لوپ مامي.آخه بابي خيلي خسته بود و خواب بود و هر چي صداش كردم بيدار نشد!!! من 2 روز بود كه مي دونستم  ني ني ناز دارمو مي دونستم تنها نيستم.خلاصه بالاخره سال تحويل شد و مامي هم عيد رو بهت تبريك گفت. تازه بوووسم واست فرستادماا!!

 

 آب نبات مامي زياد زياد غذا بخور همچين دو لوپي تا زود زود بزرگ شي زودي بياي پيشم تا اون لپاتو بخورم !باشه؟ مواظب خودت باش.بوووووووووووووووووووووووووس

راستي بابي هم خيلي سلام مي رسونه و يه عالمه  بوسه آبدار واست فرستاده        بابي

ني نيني نيني نيني نيني نيني نيني نيني ني 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله پپو
6 اردیبهشت 90 13:28
سلام نی نی خوشجل مامی.
خوشحالم که اومدی تو دل مامی مهربونت. اسم من آریانه، اگه خدا بخواد منم همین ماهها میخوام بپرم تو دل مامان پپوی عسیسم.
لینکت کردم. خوشحال میشم بهم سر بزنی.


مادر
7 اردیبهشت 90 11:22
سلام مامی کوچولوی من وشما فقط دو روز با هم تفاوت سنی دارن البته فعلا که توی شکم ما هستن خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر موافق لینک بودید بهم خبر بدید