ني ني ناز مامي ني ني ناز مامي ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ني ني ناز مامي از راه رسید!! هوراااااااا

عرفان کوچولویی سه و نیم ماهه شد

1390/12/15 19:25
نویسنده : مامي فریبا
1,601 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

niniweblog.com

امروز جوجه نوک طلای مامی سه و نیم ماهه شد و من خیلی خوشحالم که نی نی گولومون روز به روز بزرگتر و به قول همه ماشاا... خوشگلتر و خوردنی تر می شه. خدا برای من و بابی جونش نگهش داره.

 niniweblog.com این روزا عرفانی علاوه بر خندیدن و بازیگوشیاش و اقون بقون کردنش چند تا کار جدید دیگه هم انجام میده.

                                                     niniweblog.com  niniweblog.com  niniweblog.com

niniweblog.com وقتایی که کار دارم و عرفانی رو میذارم تو جاش تا بازی کنه میام می بینم که اونقدر وول خورده که سرش از بالش افتاده پائین و گاهی بقدری دست و پا میزنه که کلاٌ تو جاش نسبت به بالشش افقی می شه!!! و همین جور به راهش ادامه میده. 

 

niniweblog.comدیگه اینکه عرفانی گل پسرم داره با دستاش کم کم یه چیزایی رو می گیره قربونش برم الهی!

 

niniweblog.comبا اون دستای خوشمزش بلوز منو وقتایی که شیر می خوره سفت می چسبه و می کشه و وقتایی هم که بغلش می کنم از موهام می گیره!!!

 

niniweblog.comبعضی وقتام چنان به آدم زل می زنه و یه صداهایی در میاره و یه چیزایی می گه که من نمی فهمم. انگاری داره باهام حرف می زنه ولی حیف که ترجمش نمی شه کرد!

g

امسال خیلی سال خوبی برای من و بابی بود چون با اومدن عرفان به زندگیمون واقعاٌ خدا برکت رو بر ما تموم کرد و موش توپولیمون خیلی پاقدم خوبی برامون داشت.

niniweblog.com

من به اونایی که از خرج و مخارج بچه می ترسن و واسه آوردن بچه دو دل هستن می گم که واقعاٌ بچه روزیش رو با خودش میاره و باور کنید که " خدا واقعاٌ روزی رسونه"

پس به خدا توکل کنید و لذت و شیرینی داشتن یه فرشته کوچولوی ناز رو از خودتون دریغ نکنین!!

niniweblog.com

n

x

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سوگل
15 اسفند 90 22:26
ای جانم چقدر شما نازی خاله جان، ایشالا سه و نیم ماهگیت مبارک باشه عزیزم، گوگوری مگوری نفس، ماشالا خیلی خوشگلی عرفان جان
مامان سوگل
15 اسفند 90 22:27
راستی عزیزم یادم رفت زیارتت قبول باشه
مسافران آسمانی
19 فروردین 91 15:41
عزززززززززززززززززززززززززززززیزم...چه برقی داره نگاهت عرفان جونی...ماشاالله...خیلی چشمات قشنگه خاله جون...انشاالله 120 سال زنده باشی... نینیتون خیلی بانمک و خوشکله...خدا براتون نگهش داره...