ني ني ناز مامي ني ني ناز مامي ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ني ني ناز مامي از راه رسید!! هوراااااااا

گل پسره تاج سره ...

1390/4/23 9:32
نویسنده : مامي فریبا
2,401 بازدید
اشتراک گذاری

sw

rمنت خدای را عزوجل که طاعتش موجب غربت است و به شکر اندرش مزید نعمت...

gol pesarبالاخره روز موعود (سونوگرافی) رسید. دل تو دلم نبود. قلبم انگار می خواست از سینه باید بیرون. هیجان داشت منو می کشت همینطور بابی رو.چون امروز معلوم می شد که نی نی مون گل پسره یا ناز پری. بالاخره رفتیم تو. دکتر شروع کرد به سونوگرافی .

gol pesar آخ که چه ناز لالا کرده بودی عسل مامی و چقدر بزرگ شده بودی . ستون فقراتت ، سر و گردن و بدنت رو می شد براحتی دید . رو به پائین لالا کرده بودی. من خودم جنسیتت رو دیدم!!. وای نمی دونی چقدر ذوق زده شدم. می خواستم داد بزنم از شادی . چون یه گل پسر ناز توپولی رودیدم رو مانیتور.

                                                     sono

gol pesar خدا رو هزار مرتبه شکر کردم . بابی هم که چشاشو از مانیتور بر نمی داشت. بالاخره تموم شد و دکتر گفت نی نی مون گل پسره ه ه ه .

                       dast     ik   g  ik   dast        

 gol pesarما هم خنده کنان اومدیم بیرون. نمی دونم یه حس خیلی خوبی داشتم از این که یه موجود زنده رو که همش باهامه و داره از وجودم تغذیه می کنه و روز به روز هوشگل تر می شه رو دیدم.mami&gol pesar

 gol pesarبابی هم خیلی خوشحال شد. بعد تلفن ها شروع شد .مامان جون، زندایی اعظم، خاله ها ، عمه ها ...خلاصه همه بهمون تبریک گفتن.

gol pesarاین یکی از بهترین روزهای زندگیم بوده و هست و تا آخر عمرم از خاطرم نمی ره!!! روزی که خدا یه گل پسر ناناز رو بهمون داد و زندگیمون بیشتر از همیشه جون گرفت...

family

الحمدا... الذی جعل رزقی فی یده و لم یجعله فی ایدی الناس...h

gol pesarگل پسرم تاج سرم ، مامی و بابی بی صبرانه منتظر وروودت پربرکتت به زندگیشونن . بیا که کلی واست برنامه داریم جوجه نوک طلا...

بوسمواظب خودت باش نی نی ناز ، بابی و مامی از دور می بوسنت بوس

                            

x

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی ارمیا
23 تیر 90 9:33
سلام فریبا جون!نی نی ما هم گل پسره!تاج سره! به سلامتی خانومی!پسرامون چند روز باهم فرق دارن!!!
sofia
24 تیر 90 23:41
سلام گلم مبارک باشه منم مثل شما باردارم من تو هفته 19 رفتم سونو گفت دختره ولی تو هفته 25 سونو سه بعدی گفت پسره:حالا موندم کدوم درست گفته الانم تو هفته 33 هستم ایشالله به سلامتی نی نی بیاد تو بغلت
faeqeh
25 تیر 90 13:10
وااااااااااااای مبارک باشه وقتی ادم میفهمه جنسیت نینیش چیه بیشتر باهاش ارتباط برقرار میکنه ما وقتی فهمیدیم باران خانم تو شکممه از خوشحالی اشک میریختیم راستی جوجه شما نوک سیاه ست یادته که نوک طلا دختر بود


دانيال
28 تیر 90 13:48
سلام خاله جوني سلام ماماني آينده راستي وبلاگ قشنگي داريد به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست اگر كه اجازه بديد لينكتون مي كنم با احترام دن دني
عاطفه
1 مرداد 91 20:28
مبــــــــــــــــارکه!!!