ني ني ناز مامي ني ني ناز مامي ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ني ني ناز مامي از راه رسید!! هوراااااااا

به دنیا خوش اومدی گل پسرم

1390/10/16 22:05
نویسنده : مامي فریبا
4,856 بازدید
اشتراک گذاری

xگپی با خوانندگان وبلاگ:

سلام به همه خواننده های عزیز وبلاگ نی نی ناز مامی که همیشه به ما لطف دارین. از اینکه اینقدر دیر مطلب می ذارم شرمندم. همین الانشم عرفان گل پسر روی پام خوابیده و دارم تکونش می دم که بیدار نشه تا زود زود مطالبمو بنویسم. باور کنین اونقدر وقتم پره که گاهی گلاب به روتون وقت دست به آب ندارم!! Sخودمم خیلی دلم واسه نوشتن تنگ شده بود. آخرای بارداری هم مشغول سیسمونی بودم و هم یه کم اذیت شدم و مجبور بودم استراحت کنم چون کمر درد اجازه نشستن بهم نمی داد. حالا اومدم با کلی حرف و عکس های خوشگل از پسرمون عرفان...

v

 گل پسرم عرفانd

x"بالاخره روزی که همیشه منتظرش بودم رسید ، همون لحظه رویایی . شب قبل زایمان اصلا خوابم نبرد. همش به فکر فردا بودم. تا اینکه صبح شد و من و مامان و بابی جونت همراه دایی مسعود و زندایی راهی بیمارستان شدیم. دل تو دلم نبود. بعد از انجام کارای مقدماتی واسه اتاق عمل آماده شدم. وقتی آمپول رو به کمرم زدن چند لحظه ای طول نکشید که صدای ناز گریه فرشته کوچولومو شنیدم. تو رو آوردن پیشم و من بوسیدمت و گفتم " الهی فدات شم نازی جون دلم "و پرستار خندید و تو رو برد گذاشت تو جات. اصلا باورم نمی شد که مامان شدم . می خواستم داد بزنم از خوشحالی. واااای که چه حس خوبیه مامان شدن. خدایا شکرت . دعا کردم همه اونای که چشم براه بچه هستن زود به آرزوشون برسن. آمین.d

xcxHAPPY BIRTHDAY TO YOUD

xبا ورودت به زندگیمون رنگ تازه ای دادی و من و بابی رو از تنهایی درآوردی. cنمی دونی بابی جونت چقدر خوشحاله و قربون صدقت می ره . خودمم که بماند همش زول می زنم تو لپاتو و می گم کی می شه من بخورمشون. دو هفته اول تولدت یه کم بیخوابی کشیدیم( من و مامان جون و زنداییت) چون تقریبا همش بیدار می شدی و تند تند یا گرسنت می شد یا جاتو کثیف می کردی یا دل پیچه داشتی یا آروغ!!!!f ولی حالا خدا رو شکر بهتر شدی و یه چند ساعتی رو اجازه می دی بخوابم آخه 5 روز دیگه یه ماهه می شی نی نی نازم. قربون اون نفسات برم که وقتی شیر می خوری انگاری مسابقس و می خوان ازت بگیرنشون. Sخودمونیم یه کم هم گامبوییا!! آخه همین که شیر می خوری می ذارم سر جات تا منم یه کم استراحت کنم 5 دقیقه نشده بیدار می شی و بازم شیر می خوای.f نوش جونت عزیزم گوشت بشه بچسبه به اون لوپات. خوشم میاد حرف گوش کنی و تند تند شیر می خوری که زود بزرگ بشی تا مامانی اون لپاتو گاز گاز بخوره جییییییگر. من و بابی عاشقانه و قد همه دنیا دوست داریم و همه جون و زندگیمونو به پات میریزیم. مواظب خودت باش موش توپولی من."d

nb

xعکس های هفتمین روز تولدت عرفانمd

mk

 nb

f

k

xعکس های پانزدهمین روز تولد عرفانمd

n

l

xعکس های بیست و پنجمین روز تولد عرفانمd

s

 nb

w
 

 

d

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سعیده
27 آذر 90 17:05
فریبا جون قدم آقا عرفان گل براتون پر خیر و برکت باشه الهی همیشه قسمتش شادی و سلامتی باشه. هزار ماشالا خیلی ملوس و نازه خدا براتون حفظش کنه
سهیلا شیطون
6 دی 90 14:06
عرفان به این مامانت بگو این قد به من گیر نده وقتی تو رو بوس میکنم هی میگه از لپاش بوس نکن آخه مگه میشه؟لپو بذاری بری سرشو بوس کنی.خودمونیما وقتی مامانت نیست از لپلت بووس میکنم
الی خاله جونه جیگر میگر
7 دی 90 16:38
salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam aiiiiizam avalin bare ke barat nazar mizaram viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiish vuuuuuuuuuuuuuuuuuuuush ee.. dar vaghe adam nemi2ne chetur ebraze ehsasat kone.. hamchin delam mikhad gaz gazit konam ama az man be to nasihat cheshmato unjuri nakon vaghean obohatet adamo jazb mikone akh az ruzi ke umadi ba 1esm sedat kardam barbarie khale dun duuun naz barbari mash barbari mash erfuuuuun akhe adam nemi2ne ba che esmi sedat kone ke delesh hamchin khonak she ama mash ghorbunam khube ha khodemunim dele adam ghash mire bazivaghta ke shabihe marmulak mishi vase gaz gereftanet ama to hich aksol amali be ehsasate man neshun nemidi engar na engar ke khalat dare barat bal bal mizane khob hala az bahse siasi biaim birun sismunitam ghashang tarin sismunie 2nyas dar zemn jigareto kham kham bazam sohbat mikonam bahat felan